Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Γρίφοι από το 2/Θ Νηπιαγωγείο Ιουλίδας Κέας για το 1ο Νηπιαγωγείο Νέου Ηρακλείου

Σας παρουσιάζουμε τους γρίφους που φτιάξαμε στην Κέα για το νηπιαγωγείο του Ν.Ηρακλείου!

"Είναι κάτι στρογγυλά που κυλάν στους δρόμους, άμα σκάσουν ,κάνουν μπάμ, και φωνάζουμε για να τα φουσκώσουν!" Τι είναι;
(οι ρόδες)

"Τρέχουμε και ρίχνουμε την μπάλα από μακριά, σε καλάθι στρογγυλό που δεν είναι για αυγά!" Τι είναι;
(η μπασκέτα)

"Είμαι ξύλινο και στρογγυλό κρατάω τον κήπο καθαρό, μέσα σε μένα πετάς πράγματα που δεν θα φας!" Τι είναι;
(Το καλάθι των αχρήστων)

"Είμαι για τα παιδιά, έχω σκαλιά τσουλάνε στην στιγμή, αριστερά και δεξιά, ανεβείτε όλοι προσεκτικά!" Τι είναι;
(η διπλή τσουλήθρα)

"Είμαι κόκκινη και μπλε λίγο κίτρινη κα πλαστική λες «γιούπι!» όταν ανεβαίνεις και γλιστράς στο χαλί!" Τι είναι;
(η μικρή τσουλήθρα)

"Έχω κεραίες, έχω και γλώσσα. Πολλά πόδια χρωματιστά. Είμαι μακρουλό ,αργό, σκοτεινό. Έλα μέσα, πάρε και φακό!" Τί είναι;
(η κάμπια-τούνελ)

"Σε πάω ψηλά και χαμηλά 4 θέσεις έχω για 4 παιδιά μωβ, πράσινη πορτοκαλί, έξω στην όμορφη αυλή!" Τι είναι;
(Η τραμπάλα)

"Είμαι ροζ και ορθογώνιο με παράθυρο και πόρτα μέσα αν θες να μπείς να χτυπήσεις πρώτα!" Τι είναι ;
(το σπιτάκι)

"Έχω 4 πόδια και ξύλινες γραμμές πάνω μου ξεκουράζεσαι ή κοιμάσαι αν θες!" Τι είναι;
(το παγκάκι)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να δούμε το σχόλιό σας!