Τρίτη, 5 Μαΐου 2015

Ψηφιοποίηση του Παραμυθιού

Συνεχίζοντας το έργο μας, σειρά έχει η ψηφιοποίηση του παραμυθιού που επιλέξαμε.
Στη συγκεκριμένη δράση, αρχικά ο/η εκπαιδευτικός θα αφηγηθεί το παραμύθι στα παιδιά. Στη συνέχεια το παραμύθι θα χωριστεί σε τρία μέρη όσα και τα συνεργαζόμενα σχολεία. Τα παιδιά του πρώτου σχολείου θα ζωγραφίσουν σε ομάδες το κομμάτι που τους αντιστοιχεί (π.χ. 5 ομάδες, 5 ζωγραφιές) και θα σαρώσουν τις ζωγραφιές τους. Ταυτόχρονα θα δουλεύουν με τον ίδιο τρόπο και τα άλλα δύο σχολεία. Μόλις, συγκεντρωθούν και σαρωθούν  όλες οι ζωγραφιές θα ξεκινήσει η ηχογράφηση της αφήγησης του παραμυθιού από τους μαθητές. Στόχος του έργου είναι να δημιουργηθεί ψηφιακή αφήγηση του παραμυθιού ενώ το τελικό αποτέλεσμα θα παρουσιαστεί με την εφαρμογή Flip Snack Edu. Η ψηφιακή αφήγηση σύμφωνα με τον Lanthem (2005) (ο.α. στο Σεραφείμ & Φεσάκης, 2010) είναι ο συνδυασμός της παραδοσιακής προφορικής αφήγησης με πολυμέσα και εργαλεία τηλεπικοινωνίας.  Είναι μια σχετικά νέα μορφή τέχνης, η οποία χρησιμοποιεί τη μουσική, την εικόνα, το βίντεο και την αφήγηση για τη δημιουργία ιστοριών. 

Το παραμύθι χωρίστηκε σε τρία μέρη ως εξής:
(σελίδες όπως φαίνονται στον μικρό αναγνώστη)
http://www.mikrosanagnostis.gr/library/pageflip_babalu/Default.html
 
α) Το πρώτο μέρος το ανέλαβε το Νηπιαγωγείο Ιουλίδας Κέας (από το εξώφυλλο έως τη σελίδα 9). 

β) Το δεύτερο μέρος το ανέλαβε το Νηπιαγωγείο Αιγάλεω (σελίδες 10-17). 

γ) Το τρίτο μέρος το ανέλαβε το Νηπιαγωγείο του Νέου Ηρακλείου (σελίδες 18-τέλος)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Θα χαρούμε να δούμε το σχόλιό σας!